رییس شورای اسلامی شهر شیرازدر بازدید از شهرداری منطقه یک گفت: خدمات شهرداری شیراز به شهروندان باید سریع، آسان و کم‌هزینه باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرزاق موسوی، لزوم ارتقای فرهنگ تعامل، حفظ ظرافت مدیریتی و رعایت شرط امانت‌داری و حقوق شهروندان را بسیار مهم دانست و گفت: شهرداری شیراز به عنوان گسترده‌ترین سازمان خدمات‌رسانی به عموم مردم در شهر باید خدماتی سریع، آسان و کم‌هزینه را در اختیار شهروندان قرار دهد.

او افزود: برای ارتقای سطح اعتماد عمومی و شفافیت در انجام امور، تقویت شهرداری الکترونیک به طور مستمر در دستور کار قرار داشته باشد.

شهردار منطقه یک شیراز هم افزایش اعتماد مردم به شهرداری و تقویت همدلی مردم با این مجموعه را حاصل تاثیر مشهود این زحمات در افکار عمومی دانست و ادامه داد: سلامت شهروندان در مراجعه حضوری به این منطقه سعی شده است با کنترل و توصیه برای استفاده از ماسک و دستکش و ضدعفونی دست و حتی کفش‌ها و رعایت اصول بهداشتی از سلامت پرسنل و شهروندان مراقبت شود.

نامورچی با اشاره به نقطه نظرات شهردار شیراز مبنی بر اقتدار و استقلال مناطق شهرداری و روان کردن در گردش کار اداری، افزود:این سیاست و همچنین لزوم افزایش اعتماد شهروندان، تکریم ارباب رجوع و ارتقای سلامت اداری در منطقه یک مدنظر قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار