سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با ارسال ۱۶۶ نمونه به آزمایشگاه‌های استان کرمان در ۲۴ ساعت گذشته، تست ۷ نفر، مثبت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی شفیعی، مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با ارسال ۱۶۶ نمونه به آزمایشگاه‌های استان کرمان در ۲۴ ساعت گذشته، تست ۷ نفر، ۴ زن و ۳ مرد مثبت شده است.

او افزود: از ۷ نفر مبتلای جدید، ۴ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و یک نفر مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است. 

شفیعی بیان کرد: با این ۷ نفر مبتلای جدید، تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان از آغاز اپیدمی تاکنون به ۶۳۱ نفر رسیده است. 

او با بیان اینکه خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته، مورد فوتی به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ در استان نداشتیم، تصریح کرد: در مجموع از ابتدا تاکنون ۴۸ نفر در استان کرمان به دلیل ابتلا به کووید ۱۹، جان خود را از دست داده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند که در مجموع از ابتدا تاکنون ۳۳۱ نفر بهبود پیدا کرده اند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
اینکه در کانال کنار صندل نوشته فاریاب و جیرفت و عنبر اباد ۴ نفر مثبت شده پس استباه نوشتن
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۹:۲۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
چه جوری تک رقمی شد که تو امین شهر انار امروز 12 تا مثبت داشت