مدیر عامل شرکت تولید برق زرند گفت: کار تعمیرات اساسی نیروگاه زرند در اواسط اسفند ماه سال قبل شروع شده و همچنان در حال تعمیرات هستیم تا انشاالله در پیک بار تابستان امسال با حداکثر توان وارد مدار تولید شویم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ایرج امیری مدیر عامل شرکت تولید برق زرند گفت: به رغم شیوع بیماری کرونا کار تعمیرات اساسی واحد‌های نیروگاه برق زرند از حدود دو ماه قبل آغاز و هم اکنون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است .

او افزود: کار تعمیرات اساسی در واحد‌های بویلر، برج خنک کن، و تجهیزات توربین در راستای سال جهش تولید در دستور کار قرار گرفته است تا در تابستان امسال با آمادگی بیشتر تولید حداکثری در مدار قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت تولید برق زرند با اشاره به تمهیدات انجام شده برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در نیروگاه زرند گفت: از ابتدای اعلام شیوع ویروس کرونا شرکت مدیریت تولید برق زرند با برگزاری جلسات متعدد کمیته بحران طرح عملیاتی ویژه‌ای را علیه ویروس کووید ۱۹ اجرا کرده است.

او افزود: در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی نیروگاه حرارتی زرند اقدام به تهیه و توزیع تجهیزات حفاظت فردی از جمله ماسک، ژل ضدعفونی و دستکش برای کلیه همکاران کرد.

علی فرزین فر دبیر کمیته پدافند غیر عامل این واحد تولیدی هم گفت در راستای پیشگیری از ویروس کرونا فعالیت‌های این نیروگاه با کمترین تراکم فیزیکی در حال انجام است و کاهش ساعات کار اداری، به حداقل رساندن حضور پرسنل در نیروگاه و رعایت فاصله گذاری ایمن و بهداشتی برای پرسنل تعمیراتی و بهره برداری، تعطیلی کانتین، تهیه غذای پرسنل شیفت با شرایط کاملا بهداشتی و طرح ضدعفونی کردن محل کار همکاران توسط تیم ویژه بهداشتی میتوان شرکت اشاره کرد.

محمد رضا ترکزاده مدیر امور شیمی هم با اشاره به نقش حمایتی این واحد تولیدی بمنظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: در پی شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان زرند و لزوم ضدعفونی کردن اماکن مختلف مجموعه نیروگاه زرند با توجه به رسالت اجتماعی خود قریب ۱۲هزار لیتر مایع ضدعفونی در اختیار ادارات و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان زرند قرار گرفته است .

 محمدی سرپرست امور تعمیرات هم گفت: کار تعمیرات اساسی نیروگاه زرند در اواسط اسفند ماه سال قبل شروع شده و با رعایت تمامی دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا همچنان در تعمیرات هستیم تا انشاالله در پیک بار تابستان امسال با حداکثر مدار تولید قرار گیرد.

نیروگاه برق زرند اولین نیروگاه جنوب شرق کشور است که با دو واحد ۳۰مگاواتی فعالیت می کند و ماهیانه ۳۹ هزار مگاوات برق تولید و به شبکه سراسری تحویل می دهد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار