مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان میانه با اشاره به آزادسازی ۲۳ نفر زندانی در این شهرستان گفت: در این راستا ۲ نفر بدون پرداخت هزینه از شاکیان رضایت گرفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،حسینی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان میانه با اشاره به آزادسازی ۲۳ نفر زندانی در این شهرستان گفت: در این راستا ۲ نفر بدون پرداخت هزینه از شاکیان رضایت گرفتند.

حسینی افزود: این تعداد زندانی با پرداخت بیش از ۴۹۳ میلیون ریال آزاد شدند.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در شهرستان میانه و همچنین بروز مشکلاتی که برای قشر کم درآمد و نیازمند به خصوص خانواده‌های زندانیان ایجاد شده است،گفت: امیدواریم با همت مردم و خیران بتوانیم از آلام نیازمندان و دردمندان در این ایام بکاهیم.

او بر لزوم امدادرسانی هرچه بیشتر خیران به صورت حمایت‌های نقدی و غیرنقدی به ویژه در ایام بحرانی کرونا و نیز با توجه به حلول ماه پرفیض و برکت رمضان تاکید کرد و افزود: امیدواریم با یاری و همراهی مردم و خیران نوع دوست شهرستان در ماه مبارک رمضان بتوانیم با کمک رسانی به نیازمندان از اجر و ثواب این ماه بهره لازم را ببریم.

حسینی با اشاره به تحویل سبد کالا در چهار نوبت شامل برنج، گوشت، روغن، مرغ، قند و شکر، لپه، پنیر، کره، تن ماهی، خرما، تخم مرغ، رب گوجه، ماکارونی، سویا در ماه مبارک رمضان، عید قربان و شب یلدا طی سال گذشته، ابراز امیدواری کرد امسال نیز به لطف الهی و یاری مردم این کار نیک به انجام برسد.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان میانه شماره حساب ۰۱۰۵۶۷۸۱۳۳۰۰۳ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۲۰۷۹۰ بنام انجمن حمایت زندانیان میانه نزد بانک ملی را آماده دریافت کمک‌های مالی همشهریان گرامی و مردم خیر و نوع دوست شهرستان اعلام کرد.

شهرستان میانه با ۱۹۶ هزار نفر جمعیت در ۱۸۰ کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.