رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان ایلام از دستگیری ۵ سارق و کشف ۲۰۰ میلیون ریال اقلام سرقتی در ایلام خبر داد.

دستگیری ۵ سارق و کشف ۲۰۰ میلیون ریال اقلام سرقتی در ایلام

سرهنگ علی مهری رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل داخل خودرو، منزل و مغازه در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اداره آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس با رصد موضوع و انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی محل وقوع سرقت‌ها توانستند سرنخ‌هایی را به دست آورند.

رئیس پلیس آگاهی استان، ادامه داد: ماموران پلیس با تلاش چند روزه توانستند ۵ سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی این متهمان را در چند عملیات موفق پلیسی دستگیر کنند.

سرهنگ مهری ادامه داد: کارآگاهان پلیس اداره آگاهی در بررسی از محل اختفاء این متهمان تعداد ۷۱ برق دینار عراقی، یک دستگاه تلویزیون ال‌ای دی، یک دستگاه لپ تاپ، یک دستگاه ماشین سه تیغ، ۲ دستگاه گوشی موبایل، یک عدد سوئیچ خودرو، یک قبضه اسلحه گرم، ۲ عدد دیسک و صفحه خودرو، ۳ دستگاه رادیات خودرو و مقداری لوازم یدک خودرو را به ارزش دویست میلیون ریال کشف کردند.

او با بیان اینکه تحقیقات پلیسی برای کشف سرقت‌های دیگر از متهمان ادامه دارد، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و هر کس بخواهد به هر نحوی امنیت و آسایش را از شهروندان بگیرد برابر قانون با او برخورد قاطع خواهیم کرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.