فرمانده سپاه اندیمشک گفت: احیا ستاد امر به معروف و نهی از منکر موضوع مهمی است که باید به آن پرداخته شود.

سرهنگ احسان کریم پور  فرمانده سپاه و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: احیا ستاد امر به معروف و نهی از منکر موضوع مهمی است که باید به آن پرداخته شود.

او افزود: تمامی دستگاه‌های دولتی و غیردولتی نسبت به تبلیغات محیطی پیرامون ماه مبارک رمضان اقدام کنند و سازمان صمت و اداره اماکن عمومی لیستی از اسامی رستوران‌ها فست فود‌های مجاز با رعایت موازین شرعی ماه مبارک رمضان تعیین و به این ستاد اعلام کنند.

سرهنگ احسان کریمپور بیان داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی نسبت به یک اقدام ویژه برای تسهیل در امور ارباب رجوع اقدام و با توجه به برگزاری طرح مواسات و کمک مومنانه در کشور مسئولان دستگاه‌های اجرایی نسبت به سرکشی محرومین و بررسی مشکلات مردم اقدام کنند.

فرمانده سپاه اندیمشک تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم و اعضای این ستاد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با هماهنگی بهداشت و درمان نسبت و سرکشی اتفاقات از خانواده‌هایی که عزیزانشان را در این بیماری از دست داده اند اقدام شود، این حضور و با تعداد اندک در ماه مبارک رمضان می‌تواند تا حدودی در کاهش غم و اندوه آن‌ها موثر باشد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اندیمشک با اشاره به لزوم برگزاری جلسات ستاد احیاء، ادامه داد: لازم به ذکر است صرفاً تشکیل این ستاد مدنظر نیست، بلکه این ستاد باید فعال شود و حداقل ماهی با یک بار تشکیل جلسه بدهد و در اردیبهشت ماه هم هفته معلم را پیش رو داریم، ضمن تبریک این روز به همه عزیزان فرهنگی با توجه به محدودیت‌های موجود یکسری برنامه‌ها توجه بسیج فرهنگیان پیش‌بینی شده که در موعد مقرر با هماهنگی ریاست آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: وحدت و انسجام همه نیرو‌ها در مقابله با کرونا موجب آرامش مردم در این شرایط سخت بوده و امروز بیش از هر زمانی در کشور به وحدت و انسجام نیاز داریم، و سپاه نیز تمامی ظرفیت خود را در مقابل با بیماری کرونا بسیج کرد و تا رفع این بیماری در کنار مردم و همه بخش‌های ارائه کننده خدمت خواهد بود.

او اظهار داشت: به دنبال سخنرانی مقام معظم رهبری در نیمه شعبان تصویری زیبایی از همت مردم، خیرین، طلاب و مسئولان قشر‌های مختلف تحت عنوان رزمایش، همدلی و کمک مومنانه ایجاد شد و بحمدالله این برنامه هم در سطح شهرستان اندیمشک هم با همدلی امام جمعه و فرماندار با کیفیت خوبی اجرا شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.