مدیرکل اداره آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: واحد آموزشی فنی و حرفه ای د قلعه تل شهرستا باغملک افتتاح شد.

واحد آموزش فنی وحرفه ای قلعه تل افتتاح شد سواعدی مدیرکل اداره آموزش فنی و حرفه ای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، واحد ۲ منظوره آموزش فنی و حرفه ای قلعه تل شهرستان باغملک و واحد مهارت آموزی با حضور نماینده مجلس ، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و تعدادی از مسئولان محلی آغاز بکار کرد.

او اظهار کرد: این واحد آموزشی دارای ۴ کارگاه آموزشی با ظرفیت سالانه ۱۵۰ نفر که  در دو شفیت صبح و عصر در  ۴رشته اتومکانیک، برق، خیاطی و گلدوزی به خواهران و برداران خدمات مهارتی رایگان ارایه می دهد .

سواعدی بیان‌ داشت: مسئولان نظام بر توسعه آموزش فنی وحرفه ای تاکید داشته وخواستار پیگیری جدی مهارت آموزی هستند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در سنوات گذشته توسعه آموزش مهارت آموزی در شهرهای بزرگ اتفاق افتاد تصریح کرد: در این مدت تلاش شده تا توان وظرفیت آموزشی به سمت مناطق محروم و کم برخورددار سوق داده شود که نمونه آن راه اندازی  واحدآموزشی قلعه تل در شهرستان باغملک است.

او ادامه داد: با توجه به محدودیت اعتباری برای احداث مراکز، تجهیز و جذب نیروی انسانی که بخشی از اهدف تعیین شده را تحت شعاع قرار داده لیکن با هم افزایی وتعامل بین بخشی ، انجام کار مشارکتی بین دستگاهی وهمکاری شرکای اجتماعی ومهارتی سبب توسعه آموزش مهارتی در بخش های مختلف استان شده است بطوریکه ظرفیت آموزشی استان افزایش یافته و مردم بویژه جوانان از آموزش فنی وحرفه ای بهره مند شدند.

مدیرکل اداره آموزش فنی و حرفه ای خوزستان خواستار ترویج فرهنگ مهارت آموزی دربین عامه مردم بویژه جوانان ازسوی مسئولین و بلاخص روحانیون بعنوان مقوله امربه معروف در جامعه شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.