یک زن و مرد بی خانمان کلمبیایی پس از آشنایی با یکدیگر در کمپ کرونا با هم ازدواج کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از شیوع کرونا در جهان چند ماهی می‌گذرد. این ویروس که در ۲۱۰ کشور جهان گزارش شده تاکنون نزدیک به ۳۰۰۰۰۰۰ را مبتلا کرده که بیش از ۲۰۳۰۰۰ نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند. همچنین بیش از ۸۴۰۰۰۰ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته اند. کشور‌های آمریکا، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان و انگلیس دارای بیشترین بیماران مبتلا به کرونا در جهان هستند.

کشور کلمیبا نیز یکی از کشور‌هایی است که با این ویروس درگیر شده است. تاکنون بیش از ۵۰۰۰ نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند که بیش از ۲۳۰ نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند. پس از شیوع کرونا در کلمبیا دولت این کشور تا تاریخ ۱۱ می‌قرنطینه سراسری اعلام کرد.


بیشتر بخوانید: تنبیه بدنی مامور وظیفه شناس به جرم انجام وظیفه!


اما به تازگی ازدواج یک زوج بی خانمان کلمبیایی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. شیوع کرونا در این کشور نیز نتوانست مانع عاشق شدن " ماریا سیسلیا اَسوریو " ۳۹ ساله و " آلفونسو آردیلا " ۷۲ ساله شود. این زوج که در یک کمپ کرونا ویژه بی خانمان عاشق یکدیگر شده بودند با هم ازدواج کردند. در مراسم ازدواج این زوج تعدادی از بی خانمان‌های کمپ حضور داشتند.

آلفونسو بخاطر صدمه از ناحیه سر در هنگام کار و بدهکاری به این کمپ مراجعه کرده بود. او به رویترز گفت: «هنگامی که به اینجا آمدم کسی به استقبال من نیامد. کسی سراغی از من نگرفت. اما یک نفر را در اینجا پیدا کردم که که مرا دوست داشت و نگران حالم بود. من نیز عاشق او شدم و تصمیم به ازدواج گرفتیم.»

گفتنی است؛ این زوج که اکنون در یکی از چادر‌های این کمپ زندگی می‌کنند امیدوارند با تمام شدن قرنطینه زندگی عادی مشترک خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار