مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: امکان دارد امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا راهپیمایی و تجمعات روز قدس برگزار نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حسین انجم‌شعاع، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس همه ساله برگزار شده است، گفت: امکان دارد امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا راهپیمایی و تجمعات برگزار نشود و پیام روز قدس حمایت از مظلومان به ویژه حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه در کنار مراسم راهپیمایی روز قدس همه ساله برنامه‌های متعدد و متنوعی در این ایام برگزار می‌شود بیان کرد: استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ها ابزار مهمی برای تبیین روز قدس و دلایل نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس است.

او با عنوان اینکه کمیته‌های مختلفی ذیل ستاد بزرگداشت روز قدس فعالیت می‌کردند که یکی از این کمیته‌ها کمیته مراسم بود تصریح کرد: امسال باید از ظرفیت سایر کمیته‌ها برای بزرگداشت این روز استفاده کرد.

انجم‌شعاع با تقدیر از پرسنل و کادر درمان کشور و استان که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و درمان بیماران کرونایی زحمت کشیدند اظهارکرد: سلامت مردم از همه چیز مهم‌تر است و در این شرایط برنامه‌های پیشنهادی باید به دور از تجمعات برگزار شود.

او با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مردمی عضو، برنامه‌های پیشنهادی خود در ارتباط با روز قدس را به ستاد اعلام کنند افزود: بزرگداشت روز قدس تنها راهپیمایی این روز نیست و می‌توان با خلاقیت برنامه‌هایی طراحی کرد که حتی در کشور الگو شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد روح الامینی
۲۳:۱۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
روز قدس هرکس به هر طریقی در فضای مجازی انزجار خود را نسبت به رژیم منحوس صهیونیسم کودک کش نشان دهند و این نیازمند تولید محتواها خوب و ایجاد موج است