معاون سیمای مرکز یزد گفت: برنامه تلویزیونی شکوفه‌ها ویژه کودکان و نوجوانان و با هدف آموزش‌های شهروندی از شبکه یزد تولید و پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، رضا زارع معاون سیمای مرکز یزد گفت: ویژه برنامه شکوفه‌ها با هدف ارائه آموزش‌های شهروندی، فرهنگی و اجتماعی و به صورت ویژه آموزش‌های دینی و معنوی در ماه رمضان برای کودکان و نوجوانان تهیه و از شیکه یزد پخش می‌شود.

او با بیان اینکه کودکان و نوجوانان در ارتباط با مباحث فرهنگی و آموزشی مهمترین قشری هستند که باید به آن‌ها توجه شود، افزود: با توجه به اهمیت این موضوع، حمایت از برنامه‌های فرهنگی و آموزشی که در حوزه کودکان و نوجوانان تولید می‌شود یکی از برنامه‌هایی است که این سازمان برای خود تعریف کرده است.

زارع ادامه داد: برنامه شکوفه‌ها در قالب شعر، طنز و فعالیت‌های هنری و خلاقانه با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و صدا و سیمای مرکز یزد تهیه و در ماه مبارک رمضان از شبکه یزد پخش می‌شود.

او گفت: برنامه تولیدی شکوفه‌ها ویژه کودکان از ساعت شانزده تا ۱۶:۴۵ به تهیه کنندگی رضا طایفی و اجرای قاسم پرهیزگار هر روز روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دلسا
۱۲:۱۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
آش