مشارکت شهروندان در رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: مشارکت شهروندان در رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، علت پایین بودن آمار شهرستان نسبت به خوزستان است.

محسن بیرانوند فرماندار و رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مشارکت شهروندان در رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، علت پایین بودن آمار شهرستان نسبت به استان است.

او افزود: آمار تفکیکی مبتلایان شهرستان‌های استان به نسبت جمعیت آن‌ها که از سوی مراجع ذیصلاح انتشار یافت، نشان از عملکرد مثبت شهرستان بندر ماهشهر در مقابله و کنترل این ویروس می دهد.

بیرانوند بیان داشت: شهرستان بندر ماهشهر که از لحاظ جمعیت چهارمین و تردد دومین شهر در سطح استان بشمار میرود، اما طبق آمار در میان ۱۲ شهرستان استان که بیشترین درصد مبتلایان به بیماری کرونا را داشته اند، حضور ندارد که این شاخصه نشان از عملکرد مثبت شهروندان عزیز در توجه به نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و همچنین تلاش‌ها و زحمات بی نظیر سایر عوامل در ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر است.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر تصریح کرد: جای دارد از همکاری و مشارکت شهروندان نجیب تقدیر و تشکر نموده و امیدواریم بتوانیم با ادامه همین روند مثبت تا پایان شکست ویروس کرونا در کنار یکدیگر با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی گام برداریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.