مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: رویداد ادبی «تنفس صبح» مرکز آفرینش‌های ادبی استان برگزار شد و برترین‌های این جشنواره معرفی شدند.

وحید کیانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری انجمن ادبی صبا مرکز آفرینش‌های ادبی گفت: هستی پیراسته فر، یاسین باورصاد، پریا حلاج، نیلوفر محسنی، یاسمین فروزش، شهرزاد گهستونی، نازنین زهرا حیدری و فاطمه ایرانشاهی همگی از اهواز، حسین رضایی مزارعی از بهبهان، آیناز گلابوند و فاطیما شیخمیری هر دو از ایذه، نگار بوستانی و پرنیان مکرمی از شوشتر، آرتمیس کرمپور از مسجدسلیمان و ترنم علیپور از رامهرمز به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

او افزود: در بخش کودک رویداد ادبی «تنفس صبح» نیز نیکا غیبی از امیدیه، شهراد حاجی زاده، ترنم تقوی، آرش امانی، آبتین کیانی، وانیا ارجمان، پارمیدا حافظی و مانی نیازی همگی از اهواز، آیسا عسکری، مانیسا خواجه پور و سونیا نامداری از گتوند، فاطمه عسکری از رامهرمز، آیلار رویین تن و کیانا الله دینی از روستای بازار تمبی مسجد سلیمان و آدرینا الماسی از ایذه برگزیده شدند.

کیانی اظهار داشت: دیگر شرکت کنندگان در این رویداد ادبی شایسته تقدیر شناخته شدند و از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان لوح سپاس دریافت خواهند کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: رویداد ادبی «تنفس صبح» همزمان با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس و مراکز فرهنگی هنری استان، از سوی انجمن ادبی صبا مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزار شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان بیان داشت: در این رویداد ادبی ۸۳ کودک و نوجوان خوزستانی با انتخاب اشعار قیصر امین پور اقدام به خوانش و ضبط یکصد اثر ویدیویی این اشعار کرده و در این رویداد شرکت کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.