مسئول سازمان بسیج مداحان البرز گفت: حسینیه مجازی با برنامه های متنوع در ماه مبارک رمضان آغار شد.

ابراهیم نوروزی‌فر، مسئول سازمان بسیج مداحان استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که حسینیه مجازی با برنامه های متنوع در ماه مبارک رمضان آغار شده است، گفت: حسینیه مجازی با عنوان "ماه خدا، ضیافت شهدا" در ۳۰ قسمت ویژه ماه مبارک رمضان درحال برگزاری است و از صفحات مجازی پخش می ‌شود.

او افزود: بخشی از مناجات مداحان در ویژه برنامه ماه خدا، ضیافت شهدا در ایام ماه مبارک رمضان ما بین ساعت ۳:۳۰ الی ۵:۳۰ از شبکه البرز پخش می شود.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان البرز در ادامه گفت: همچنین شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان می توانند بعد از ظهر و عصر بیننده نیایش مداحان این برنامه از شبکه البرز باشند.

او افزود: همچنین از ساعت ۲۱ هر روز نیز شاهد قرائت دعای صحیفه سجادیه توسط مداحان در سیمای البرز خواهیم بود و ۱ بامداد پخش زنده حسینیه مجازی در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) نیز آغاز می شود.

نوروزی فر گفت: حسینیه مجازی پس از توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه و تاکید حضرت آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و با توجه به تعطیلی هیئات و حسینیه ها به دلیل پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، توسط سازمان بسیج مداحان البرز و با همکاری اداره کل امور اوقاف استان و معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز البرز در ماه شعبان برگزار شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.