مسئول سازمان بسیج مداحان استان البرز گفت: نشست روشنگری و گفتمان سازی با هدف رشد باورها و ارزش های مداحان درالبرز برگزار شد.

برگزارى نشست روشنگری و گفتمان سازی ویژه مداحان بسیجیابراهیم نوروزی فر، مسئول بسیج مداحان استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: با برگزاری نشست های روشنگری و گفتمان سازی با هدف  آگاه سازی آحاد جامعه در برابر فتنه های دشمن که هدف اول آن تضعیف روحیه مسلمین و علی الخصوص مردم کشور عزیزمان ایران است به مقابله برخیزیم.

نوروزی فر افزود: دشمنان اسلام و انقلاب با استفاده از ماهواره و شبکه های اجتماعی به جنگ با اسلام و عقاید انقلابی آمده است که مداحان انقلابی نیز با استفاده از همین امکاناتی که آنان ایجاد کرده اند به مقابله میپردازند و با آگاه سازی در زمینه های مختلف بستری برای نشر فرهنگ انقلابی اسلامی فراهم میکنند.

او گفت : درعرصه ذکر و مداحی اهل‌ بیت (ع) نیز داشتن اخلاص یک ضرورت است چرا که در عزاداری‌ها مداح پل ارتباطی ما با اهل بیت (ع) است؛ از این‌رو باید همیشه در بالابردن سطح اخلاص و بصیرت کوشا باشند.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان البرز افزود: در حال حاضر ۲ هزار و ۷۶۰ نفر عضو سازمان بسيج مداحان استان البرز هستند كه در اين راستا بیش از ۲۶۰ نفر از بانوان و آقایان به عنوان پیرغلام شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام/ خ . م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.