مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری سمنان با تأکید بر اینکه عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در مقابله با کرونا ارزیابی می‌شود، گفت: رعایت نکات بهداشتی در ادارات ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، قاسم شریفی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری سمنان در جلسه کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان ضمن بیان اینکه رویکرد کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا در استان، تحقیقات عملیاتی و تحلیل و بررسی اطلاعات برای تأثیرگذاری مفید در بحث تصمیم سازی‌ها است، گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در مقابله با کرونا توسط این کمیته ارزیابی می‌شود.

او با تأکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی در ادارات استان سمنان بیان کرد: امروز نوع نگرش و برخورد جامعه با افرادی که از ابتلاء به بیماری کرونا بهبودیافته‌اند، ازنظر روانشناسی باید موردتوجه قرار داشته باشد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی استانداری سمنان با اشاره به اینکه استان در مسئله شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا هم‌رده با چندین استان نخست کشور است، افزود: تأثیرات مسائل و موارد زیست‌محیطی بر این مهم، نیاز به بررسی و واکاوی دارد.

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری سمنان نیز در این جلسه ضمن بیان اینکه اقلام بهداشتی مقابله با کرونا در استان موجود است و مشکلی برای تأمین اقلام بهداشتی وجود ندارد، اظهار داشت: سامانه ثبت سفارش آنلاین اقلام مبارزه با کرونا در استان، به‌صورت برخط همچنان در حال ثبت سفارش بوده و این اقلام در کمترین زمان ممکن توسط پست در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

مهدی بندر آبادی با اشاره به اینکه واحد‌های تولیدکننده محصولات بهداشتی و ضدعفونی به‌صورت مطلوب و مستمر در بحث مقابله با کرونا پای‌کار بودند، یادآور شد: با اقدامات مطلوب همچون گذشته و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پس از موفقیت در مرحله مدیریت بیماری، به مهار و کنترل این مهم نیز دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.