مسلم نصرتی از افتتاح سایت جدید دفن زباله‌های شهری و خانگی دامغان خبر داد و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مسلم نصرتی شهردار دامغان از افتتاح پروژه سایت دفن زباله شهری و خانگی دامغان در پنج‌شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: پروژه سایت جدید دفن زباله‌های شهری و خانگی دامغان در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار و با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال و از محل اعتبارات عمرانی شهرداری تأمین و هزینه شد.

او با بیان اینکه برای احداث این پروژه دو هزار و ۵۰۰ متر خاکریز و دو هزار متر جاده دسترسی در نظر گرفته‌شده است، افزود: روزانه در شهر دامغان ۴۵ تن زباله با شش دستگاه خودرو و همکاری ۹۸ کارگر خدماتی جمع آوری و به سایت‌های دفن زباله منتقل می‌شود.

شهردار دامغان با اشاره به اینکه مطالعات و ارزیابی زیست محیطی پروژه سایت جدید دفن زباله به اتمام رسیده است، اظهار داشت: ظرفیت دفن زباله در سایت جدید روزانه ۴۰۰ تن بوده که در حال حاضر ۵۰ تن زباله به این سایت منتقل و دفن می‌شود.

نصرتی بیان کرد: چهار تن زباله به صورت هفتگی از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان دامغان جمع آوری و پس از تفکیک و رعایت مسائل بهداشتی به مرکز دفن زباله‌های شهری و خانگی منتقل می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.