مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: با وجود شرایط سخت کرونایی با همکاری رانندگان خودروهای سنگین حمل کالای اساسی از بنادر استان بوشهر همچنان ادامه دارد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سیدحمیدرضا علم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با اشاره به حمل کالا‌های اساسی از بنادر استان بوشهر اظهار داشت: با وجود تعطیلات سال نو و شرایط بسیار سخت کرونایی، حمل کالای اساسی از بنادر و گندم برداشت شده از مزارع استان با تلاش و کوشش بی وقفه رانندگان در بخش حمل و نقل جاده‌ای ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر افزود: در شرایط و روز‌های سختی که بسیاری از مشاغل تعطیل بودند بخش حمل و نقل لحظه‌ای از حرکت باز نایستاد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مایحتاج مراکز درمانی و بیمارستان‌ها و همچنین نیازمندی مردم در شهر‌ها و روستا‌ها را جابجا کرد تا خللی در روند درمان و مایحتاج مردم پیش نیاید.

علم با بیان اینکه تاکنون کالای اساسی در تخلیه از کشتی‌ها در بندر بوشهر به سایر نقاط با ناوگان حمل و نقل بار از استان حمل شده تصریح کرد: رانندگان ناوگان عمومی اعم از کامیون‌های حامل کالای اساسی، سوخت رسان و حاملان تجهیزات بیمارستانی با پذیرش خطرات و احتمال ابتلا به ویروس کرونا، ایثارگری را وجهه همت خویش کرده و شبانه روز در تلاش بودند تا نیازمندی شهر‌ها و مراکز درمانی به‌موقع تامین شود.

او با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حمل کالا و بار تصریح کرد: برای حفظ سلامتی شاغلان در بخش حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر خصوصا رانندگان علاوه بر تمدید غیر حضوری کارت هوشمند رانندگان و ضدعفونی و گندزدایی پایانه‌های بار و مسافر بیش از یک‌هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش، ژل ضدعفونی و دستمال کاغذی بین آن‌ها توزیع شده و این امر همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از اجرای طرح‌هایی در راستای جهش تولید در حوزه حمل و نقل جاده‌ای خبر داد و اظهار داشت: در این راستا ۴ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در محور‌های مختلف استان بوشهر طراحی و عملیاتی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه اینکه ۱۷ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان فعال است تصریح کرد: ۴ پروژه دیگر با میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در استان بوشهر در حال اجراء است.

علم با بیان اینکه مجتمع خدمات رفاهی برای افزایش ایمنی جاده‌ها، استراحت رانندگان، کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای اجرا می‌شود گفت: در اجرای ۴ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی ۴۸ اشتغال پیش بینی شده است.

او، از اجرای مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در جنوب استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این مجتمع دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی است و با پرداخت ۹ میلیارد ریال تسهیلات اعتباری اجراء شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهرمجتمع خدمات رفاهی بین راهی در دشتی، گناوه و برازجان را مورد اشاره قرار داد و افزود: برای اجرای این پروژه‌ها ۲ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای اسفالت و توسعه زیرساخت‌ها تخصیص یافته که تاکنون یک میلیارد تومان آن پرداخت شده و به‌زودی یک میلیارد ریال پرداخت می‌شود.

علم، با بیان اینکه در اجرای این پروژه‌ها ۱۴۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌شود گفت: تاکنون ۸۰ میلیارد ریال در اجرای ۴ پروژه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی هزینه شده و ۶۰ میلیارد ریال دیگر امسال برای تکمیل آن‌ها هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.