تاریخ برگزاری مراسم PC Gaming Show مشخص شد

جدیدترین اخبار از PC Gamer حاکی از آن است که مراسم PC Gaming Show قرار است در تاریخ ۶ ژوئن و به صورت اینترنتی برگزار شود.

تاریخ برگزاری مراسم PC Gaming Show مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم PC Gaming، مراسمی است که در کنار نمایشگاه E3 از محبوب‌ترین و مهم‌ترین مراسم‌های گیمینگ است. این مراسم مخصوص گیمر‌های رایانه شخصی در نظر گرفته شده و برگزارکننده آن PC Gamer است. PC Gamer تأیید کرده است که مراسم سالانه PC Gaming Show خود را در تاریخ ۶ ژوئن (۱۷ خرداد) برگزار خواهد کرد. همان گونه که نمایشگاه E3 به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، لغو شد، لغو مراسم PC Gaming Show هم در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، اما اشاره‌ای به لغو برگزاری این مراسم از طرف برگزارکننده آن نشده است. با این وجود، این مراسم به صورت اینترنتی در رسانه‌هایی مانند توییچ و دیگر رسانه‌های اینترنتتی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: لوگوی کنسول Xbox Series X منتشر شد


بر اساس مراسم‌های پیشین، این مراسم قرار است دارای بخش‌هایی ازجمله معرفی عناوین جدید، ویدیو‌هایی از گیم‌‎‌پلی‌های بازی‌های رایانه‌ای که تا به حال دیده نشده‌اند و معرفی بخش‌های جدید بازی‌ها است. از جمله شرکت‌کنندگان در این مراسم می‌توان به Frontier، Humble Bundle، Perfect World Entertainment، Tripwire Interactive، Epic Games Store و اینتل اشاره کرد. این احتمال هم وجود دارد که به‌روزرسانی عناوین پیش از این معرفی شده مانند Chivalry ۲ یا Enil Genius ۲: World Domination که در مراسم سال گذشته معرفی شده‌اند، رونمایی شوند.

تاریخ برگزاری مراسم PC Gaming Show مشخص شد

با لغو نمایشگاه E3 در سال جاری، بسیاری از ناشران بازی‌های رایانه‌ای از احتمال برگزاری مراسم‌های دیجیتال صحبت کرده‌اند. شرکت‌های مایکروسافت و یوبی‌سافت تمایل خود را به اینگونه مراسم‌ها ابراز کرده‌اند. پیش از این هم شایعه شده بود که این دو شرکت قرار است در ماه می‌ و ژوئن مراسم‌های معرفی محصولات خود را به صورت دیجیتال برگزار کنند. فیل اسپنسر، مدیرعامل ایکس باکس اعلام کرد که به زودی قرار است بازی‌های نسل بعدی کنسول خود، ایکس باکس سری ایکس را به صورت رسمی معرفی کند. مایکروسافت قرار است جزئیات بیشتری درباره نسل بعدی کنسول‌های خود منتشر کند که همه ما منتظر هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار