سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد، گفت: اعضای جوان جمعیت هلال احمر شهرستان یزد در اقدامی خداپسندانه در طرح پویش قرار مهربانی با شعار اهدای خون، هدیه‌ای برای نجات انسان‌ها مشارکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  وهاب نخلبند یزدی سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد، گفت: هدف از اجرای پویش قرار مهربانی گسترش فرهنگ نوعدوستی، مهرورزی و نهادینه کردن تلاش جهت تامین سلامت انسان‌ها و تسکین آلام بشری در میان مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در ماه رمضان است.

او افزود: هر ساله در ماه مبارک رمضان جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر با نیت خیرخواهانه نسبت به اهدای خون خود به نیازمندان اقدام می‌کنند.

محسن حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان  نیز در دیدار با مدیرکل انتقال خون استان یزد گفت:  طرح پویش قرار مهربانی در همه استان‌های کشور با هماهنگی ادارات کل انتقال خون و جمعیت هلال احمر از آذر ماه پارسال تا پایان اسفند ادامه داشت.

او افزود: با توجه به کاهش اهدای خون به علت شیوع ویروس کرونا و همچنین به خاطر نیاز به خون در ماه مبارک رمضان این طرح تا پایان فصل بهار تمدید شد و اعضای داوطلبین و جوانان هلال احمر مثل امروز در طول ماه مبارک برای اهدای خون خود به مراکز انتقال خون مراجعه می‌نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.