رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد گفت: همزمان پس از شیوع کرونا و افزایش نیاز به خون و فراورد‌های آن اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان میبد خون خود را اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، کمال بناء، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد گفت: با شیوع ویروس کرونا مراجعه به مراکز انتقال خون در استان یزد کاهش نسبی داشته است که اعضا جوانان و امدادگران و داوطلبان هلال احمر شهرستان میبد در قالب پویش قرارمهربانی در مرکز اهدا خون حضور یافته و خون خود را اهداء کنند.

بناء این حرکت و اقدام داوطلبی و خداپسندانه در پی کاهش ذخیره‌های خونی و پاسخ به نیاز مراکز درمانی و بیمارستانی انجام گرفته است.

او بیان کرد: جوانان و امدادگران هلال‌احمر که اصول انسانیت و بشردوستی را از سنین پایین فراگرفته‌اند، همیشه در صف اول کار‌های خیر قرار داشتند ‏و در تمام شرایطی که نیاز به حضور آن‌ها بوده، ثابت قدم بوده و با تمام توان برای کمک به نیازمندان و کاهش آلام انسان‌ها تلاش ‏کرده‌اند.

بناء با بیان اینکه اهدای خون سالم، مساوی با نجات جان انسان هاست، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر نیز در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و نیل به اهداف عالیه و اصول اساسی خود همه ساله با اجرای طرح‌های مختلف در این زمینه بدون هیچ چشم داشتی خدمت رسانی می‌کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اعضای جمعیت هلال احمر در مناسبت‌های مختلف در طول سال اقدام به اهدا خون می‌کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار