زبان طراحی پروژه جدید کیا مشخص شد + تصویر

مدیر پروژه Plan S طی اقدام اخیر خود، زبان طراحی اتومبیل‌های الکتریکی آینده شرکت کیا را مشخص ساخت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ماه ژانویه شرکت کیا یک طرح جدید با نام Plan S را به جهان معرفی کرد. این برنامه بیست و پنج میلیون دلاری قرار شد تا اتومبیل‌های الکتریکی را تحت شعاع خود قرار دهد.

کیا اعلام کرد که در نظر دارد تا سال ۲۰۲۵ یازده مدل مختلف از خودرو‌های الکتریکی خود را به فروش برساند. حالا به نظر می‌آید که این شرکت اطلاعات جدیدی را در دست دارد تا با مخاطبین خود در سراسر دنیا مطرح کند.

زبان طراحی پروژه جدید کیا مشخص شد

جدیدترین خودرو‌های الکتریکی شرکت کیا

کیا تصمیم گرفت تا اولین اطلاعات خود در رابطه با اتومبیل الکتریکیش را به هنگام روز جهانی زمین با دنیا در میان بگذارد. طی اقدامات اخیر شرکت، استیو کواوسکی، مدیر پروژه Plan S این هدف را یک تغییر منحصر به فرد و بزرگ خواند. وی اشاره کرد که چنین اقدامی تصمیمی بسیار بزرگ در تعویض کاربری خودرو از تولید اتومبیل‌های بنزینی به ساخت خودرو‌های الکتریکی است.

زبان طراحی پروژه جدید کیا مشخص شد

اولین قدم در مسیر مورد نظر، اتومبیل پلاگین هیبریدیی است که قرار شده تا پایان سال جاری به بازار فروش اتومبیل وارد شود. با این که اطلاعات دقیقی از خودروی مورد نظر منتشر نشده، کواوسکی سعی داشت تا با انتشار تصاویر یک طرح مفهومی، کاربران را در جریان زبان طراحی آینده شرکت قرار دهد. طرح مذکور که Imagine نام دارد قرار شده تا در آینده به خط تولید شرکت اضافه شده و انتظار می‌رود این اتفاق تا یک الی دو سال دیگر به وقوع خواهد پیوست.

زبان طراحی پروژه جدید کیا مشخص شد

در کنار مشخص شدن زبان طراحی آینده شرکت کیا، اطلاعاتی دیگر نیز از خودروی مورد انتظار این مجموعه در سال ۲۰۲۱ وجود دارد. طبق گفته‌های کواوسکی اولین اتومبیل الکتریکی یک نمونه نیمه کراس‌اوور خواهد بود او خودروی مورد نظر را " کمی خودروی معمولی و کمی کراس‌اوور " خواند. همچنین کواوسکی اظهار داشت، قدرت پیمایش مسیر توسط این اتومبیل حدود ۳۰۰ مایل با یک بار شارژ کامل خواهد بود. گفتنی است کراس‌اوور مذکور می‌تواند در ۲۰ دقیقه به صورت سریع شارژ شود و به حالت آماده استفاده قرار گیرد.

زبان طراحی پروژه جدید کیا مشخص شد

زبان طراحی پروژه جدید کیا مشخص شد

زبان طراحی پروژه جدید کیا مشخص شد

زبان طراحی پروژه جدید کیا مشخص شد


بیشتر بخوانید: بیش از ۱۷ میلیون پست با موضوع کره زمین در اینستاگرام منتشر شده است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار