رئیس اداره خدمات پس از فروش مخابرات منطقه آذربایجان غربی از افزایش کم سابقه مراجعات تلفنی به سامانه ۲۰۲۰ در دوران شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،کریم صمیمیان، رئیس اداره خدمات پس از فروش مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش تعداد مراجعات تلفنی به سامانه ۲۰۲۰، اظهار کرد: در اسفندماه سال گذشته سامانه ۲۰۲۰، پاسخگوی ۹۰ هزار و ۶۶۳ تماس تلفنی شهروندان بوده است که ۳ هزار و ۹۷۰ مورد تماس از درست رفته نیز ثبت شده است.

رئیس اداره خدمات پس از فروش مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی افزود: بیشترین دلیل مراجعات تلفنی به این سامانه به ترتیب مربوط به تعلق گرفتن بسته ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان، نحوه فعال سازی این بسته، سئوال در مورد نحوه شارژ سرویس و نام کاربری و رمز عبور بوده است.

انتهای پیام/ ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.