معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از تشدید نظارت بر واحد‌ها و تاسیسات گردشگری استان خبر داد.

هما خورشیدی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: به منظور تداوم مصوبات ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، نظارت بر وضعیت پذیرش مسافر و بازگشایی تاسیسات گردشگری با سخت گیری بیشتری انجام می‌شود.

او افزود: با توجه به ممنوعیت پذیرش مسافر در خانه‌های مسافر، گشت‌های مشترک اداره کل میراث فرهنگی با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی ادامه دارد که طی این بازدیدها، در صورت مشاهده تخلف نسبت به تعطیلی واحد اقدام خواهد شد.

خورشیدی ادامه داد: بازگشایی تاسیسات گردشگری نیز بر اساس مصوبات ستاد استانی، با هماهنگی و تایید معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و بر اساس مفاد دستورالعمل‌های ابلاغی امکانپذیر است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: در دو روز گذشته، سه باب خانه مسافر و یک واحد اقامتگاه بوم گردی در بافت تاریخی شهر یزد، از سوی  اداره نظارت بر اماکن عمومی پلمب شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.