مدیر هیئت قاسمیه فیروزآباد میبد گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان۶۶۰ بسته معیشتی برای نیازمندان این شهرستان آماده توزیع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید قاسم کمالی مدیر هیئت قاسمیه فیروزآباد میبد گفت: هیئت قاسم ابن الحسن فیروزآباد و موسسه خیریه فاطمه الزهراء، ۶۶۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش ۴ میلیون ریال و در مجموع ۲ هزار و ۵۰ میلیون ریال شامل برنج، چای، قند، نخود، لوبیا، عدس، روغن، رب، گوشت قرمز و مرغ تهیه کرده است تا بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان توزیع شود.

غفوری مدیر موسسه خیریه حضرت زهرا میبد نیز گفت: اکثر بانوان شهرستان میبد به منظور مبارزه با کرونا ویروس در کارگا‌ه‌های تولید ماسک و گان و در بسته بندی کمک‌های مردمی برای نیازمندان فعالیت داشته اند.

او افزود: این موسسه هر سال بین ۵۰ تا ۱۲۰ جهیزیه نوعرسان را تهیه می‌کرد که امسال هم همزمان با ماه مبارک رمضان یک سری جهیزیه به ارزش ۲۰ میلیون تومان و یک سری سیسمونی نوزاد به ارزش ۳ میلیون تومان فراهم کرده و ۱۴ گوسفند و یک شتر را نیز قربانی کرده است تا در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع کند.

حاج یدالله خادم الحسینی مسئول شورای هئیت‌های مذهبی شهرستان میبد نیز، گفت: در طول این ایام، همه هیئت‌های مذهبی شهرستان میبد در مبارزه با کرونا و کمک به نیازمندان خوش درخشیدند و امیدواریم که در طول ماه مبارک رمضان هم این فعالیت‌ها تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار