امام جمعه ساوه گفت: جامعه امروز بیش از گذشته نیاز به وحدت و همدلی دارد.

جامعه امروز بیش از گذشته نیاز به وحدت و همدلی دارد / همه تحلیلگران به قدرتمند شدن ایران اسلامی اعتراف دارندبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه گفت: همه مسئولان و انقلابیون باید هوشیار باشند که جامعه امروز بیش از گذشته نیاز به وحدت و همدلی دارد و اشتباهات و مشکلات را باید با نیت‌های خیرخواهانه، به گونه‌ای که به وحدت جامعه آسیبی وارد نشود، به یکدیگر تذکر دهیم.

 حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه دامن زدن به اختلاف به نفع کشور نیست افزود: انتقاد از مسئولین یک وظیفه‌ی انقلابی و اسلامی بوده و راه اصلاح امور جامعه است، اما انتقاد نباید براساس هوچی گری و بدور از هتاکی و باید در مسیر توسعه و منافع کشور و شهرستان باشد.

او اضافه کرد: اختلافات، دو دستگی و صف بندی‌ها جز اتلاف فرصت و منابع، دستاوردی ندارد و نباید از انتقاد برای تخریب و بهم ریختن اوضاع موجود بهره برداری کرد و از آحاد جامعه و علی الخصوص مسئولین انتظار داریم، برای پیشرفت منافع شهر با پرهیز ازدامن زدن به اختلافات و براساس همدلی و برادری، برای پیشبرد امور مردم تلاش نمایند.

همه تحلیلگران به قدرتمند شدن ایران اسلامی اعتراف دارند

امام جمعه ساوه اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور بیان کرد: امروز همه تحلیلگران عربی، غربی و امریکایی به قدرتمند شدن ایران اسلامی اعتراف دارند.

او با بیان اینکه پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور دستاورد دفاعی سپاه برای کشور است تصریح کرد: امروز سپاه در عرصه‌های نظامی و خدماتی در کشور پیشتاز است

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: به مدد جوانان مومن و انقلابی، همه در دنیا شاهد عملیاتی شدن شعار "ما می‌توانیم" و تحقق مطالبه رهبر معظم انقلاب مبنی بر "ایران قوی" در عرصه‌ی بین الملی هستند.

در کلام امام راحل مجلس در راس امور است

او با اشاره به اینکه در کلام امام راحل مجلس در راس امور است تا کید کرد: نمایندگان مجلس دهم به جای نمایندگی منافع مردم، وکیل الدوله بودند و یا به نفع منافع خود کار می‌کردند و یا واقعا توان انجام کار برای مردم را نداشتند

امام جمعه ساوه گفت: مردم در انتخابات اخیر با تغییر مسیر دغدغه‌های انقلابیون به مسیر امیدواری، یک مجلس جوان را انتخاب کردند که باید منتخبان از مجلس دهم درس عبرت بگیرند.

او افزود: برای منصب‌ها و عضویت در کمیسیون‌ها نباید دچار اختلافات داخلی شوید که این امر موجب بد نامی و ناامیدی مردم از انتخابشان خواهد شد و همه باید با پرهیز از گروه گرایی و اشتباهات نمایندگان سابق و برای احیا جایگاه واقعی مجلس و با وحدت و نطارت بر دولت، در خدمت واقعی به مردم و رفع مشکلات ان‌ها رقابت کنید.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: قوه مجریه و مقننه، همه جزیی از نظام اسلامی هستند و ما باید از کلیت نظام پشتیبانی کنیم و به جای لابی گری، باید بسیاری از تخلفات و مشکلات را با نظارت‌های قوی و جدی و البته با وحدت و همدلی در درون قوا رفع نمایید.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.