رییس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه گفت : مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد که ورزشکاران ما در آن تمرین می‌کنند از کمترین امکانات برخوردار بوده و نیازمند تجهیزات بیشتری برای دوندگان کرمانشاهی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،احمد روشن زاده رییس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه گفت : مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد کرمانشاه متاسفانه از زیرساخت‌های لازم برخوردار نیست و همین موضوع باعث شده عملکرد ورزشکاران ما برای تمرین و آماده‌سازی تحت تاثیر قرار گیرد.

او گفت : زمانی که وارد این مجموعه ورزشی تازه ساز می‌شویم چشمانمان اول به چمن و سپس پیست آن می‌افتد که هرکسی را به یاد فوتبال و دو و میدانی می‌اندازد، اما متاسفانه هیات ما کمترین سهم را از این مجموعه دارد.

روشن زاده گفت: در این مجموعه یک اتاق ۱۰ متری به هیات دو و میدانی اختصاص پیدا کرده که آن هم تازه زمانی که مسابقه فوتبال در آن برگزار می‌شود از ما می‌خواهند اتاق را برای تیم‌هایی که مسابقه دارند خالی کنیم.

رییس هیات دو و میدانی کرمانشاه افزود: این مجموعه ورزشی را به محلی برای حضور اکثر هیات‌های ورزشی کرده اند که عملا فعالیت و رشته آن‌ها هیچ سنخیتی با این مجموعه ندارند و تمرین و مسابقات خود را در محل دیگری برگزار می‌کنند.

او گفت: دو و میدانی کرمانشاه به واسطه حضور قهرمانان زیادی که دارد در کشور مطرح است و شایسته آن‌ها نیست در مکانی تمرین کنند که از حداقل امکانات و زیرساخت‌ها برخوردار باشد.

روشن زاده افزود: اگر می‌خواهیم موفقیت‌های قهرمانان دو و میدانی کار کرمانشاه ادامه پیدا کند باید شرایط بهتری برای آن‌ها فراهم و حداقل امکانات را در اختیارشان قرار دهیم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.