مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد (ع) بجنورد از شناسایی و حمایت از ۴۰۰ خانواده نیازمند در مناطق حاشیه شهر بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   یوسفعلی گریوانی گفت: تاکنون ۴۰۰ خانواده نیازمند در محله‌های اطراف این مسجد و حاشیه شهر بجنورد شناسایی و تحت پوشش خدمات آن قرار گرفته اند.

گریوانی افزود: از ابتدای روز‌های قرنطینه مقابله با بیماری کووید ۱۹ تا کنون بسته‌های ارزاق و نیز بسته‌های بهداشتی تهیه شده و میان ۳۰۰ خانواده توزیع شده است.

او همچنین از تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته غذایی ویژه ماه مبارک رمضان بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده در استان خبر داد و گفت: این بسته با مشارکت خیران مؤسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم تهیه شده که توسط اعضای کانون به عنوان معین و رابط استان با موسسه مذکور و نیز همیاری تعدادی از کانون‌ها در سراسر استان، بسته‌ها در حال توزیع است.

گریوانی افزود: با مشارکت و همیاری اهالی مسجد بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضد عفونی کننده سطوح، هر روزه آماده و در درب منازل به افراد تحویل می‌شود.

او گفت: ماسک‌ها و مواد ضدعفونی کننده سطوح توسط فعالان این مسجد تهیه و پس از بسته بندی و ضدعفونی در اختیار خانواده‌های نیازمند شناسایی شده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.