گاردین: اظهارنظر عجیب ترامپ درباره مبارزه با ویروس کرونا ریشه در نامه یک دلال دارد

نشریه گاردین در گزارشی دلیل اظهار نظر عجیب ترامپ در راهکار مبارزه با ویروس کرونا را فاش کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه گاردین انگلیس در گزارشی نوشت دلیل اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سخنانی عجیب تزریق مواد ضدعفونی کننده به بدن را برای مبارزه با ویروس کرونا عنوان کرد، تلاش دلالان مواد ضدعفونی کننده بوده است.

بر این اساس، این روزنامه افشا کرد: هفته گذشته مارک گرینون، رئیس یکی از گروه‌های فعال در زمینه دلالی مواد ضدعفونی کننده نامه‌ای به ترامپ نوشته است.

این دلال در این نامه تاکید کرده است کلرین دی اوکسید ماده‌ای شگفت انگیز برای نابودی ویروس کرونا است به طوری که می‌تواند ۹۹ درصد مواد عفونی در بدن را نابود کند!

همچنین وی در این نامه خاطر نشان کرده است مواد ضدعفونی کننده مانند کلرین دی اوکسید می‌تواند انسان را از شر بیماری کووید ۱۹ نجات دهد.

ترامپ از همین رو در کنفرانس خبری دیروز خود پیشنهاد کرد باید تزریق مواد ضدعفونی کننده به بدن برای مبارزه با ویروس کرونا بررسی شود!

گاردین اعلام کرد دلال‌های مواد ضدعفونی کننده در آمریکا در روز‌های اخیر نهایت تلاش خود را برای نزدیکی به ترامپ و تحت تاثیر قرار دادن وی انجام داده اند.

ترامپ اخیرا اعلام کرده بود برای از بین بردن عفونت ناشی از ویروس کرونا در بدن خود، مواد ضدعفونی را بخورند و یا آنکه آن را تزریق نمایند!

پزشکان و متخصصان با ابراز نگرانی در خصوص توصیه‌های پزشکی ترامپ درباره مبارزه با کرونا از عموم مردم خواسته‌اند تا به صحبت‌های ترامپ توجه نکنند.

تاکنون بیش از ۹۰۰ هزار نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند. از این میان، ۵۱ هزار و ۲۵۰ تن جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
ترامپ نباید به حرف هر کسی گوش کند و آنرا به مردم بازگو کند!
آخرین اخبار