معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: همه مدارس فوتبال باید دارای مجوز باشند و در چهارچوب قوانین و مقررات وضع شده فعالیت کنند.

سید احمد هاشمی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  با اشاره به اهمیت ساماندهی و نظارت کامل بر فعالیت مدارس فوتبال استان، گفت: تمامی مدارس فوتبال و فوتسال برای فعالیت در طول سال و بخصوص ایام تعطیلات تابستانی باید دارای باشگاه باشند و در قالب آن نسبت به جذب افراد علاقمند اقدام کنند.

او افزود: مجوز مدرسه فوتبال و فوتسال فقط به باشگاه‌ها داده خواهد شد که در کمیسیون ماده ۵ اداره کل ورزش و جوانان مجوز دریافت کرده باشند و باید حتما زیر مجموعه و زیر نظر یکی از باشگاه‌های فعال در استان که پروانه باشگاه را دارند باشند.

هاشمی با اشاره به اینکه جلسات این کارگروه تداوم خواهد داشت و برنامه‌های مد نظر را به طور جد پیگیری می‌کند، ادامه داد: هیئت فوتبال استان با مدارس فوتبال متخلف برخورد می‌کند و به دلیل صیانت از اعتماد مردم به مدارس فوتبال و فوتسال و همچنین اهمیت فعالیت اصولی این مدارس در آینده ورزش استان، در موضوع نحوه فعالیت آنها جدی است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد تاکید کرد: مدارس فوتبال استان با رعایت استاندارد‌های لازم و استفاده از مربیان مجرب نقش مهم و تاثیرگذار خود در امر استعدادیابی و پرورش مستعدین را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.