از زمان شیوع ویروس کرونا، رسانه‌های مختلف صهیونیستی عملکرد نخست‌وزیر این رژیم را در مواجهه با این همه‌گیری مورد انتقاد خود قرار داده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رسانه‌های رژیم صهیونیستی عملکرد ضعیف بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم در مواجهه با همه گیری ویروس کرونا را فرصتی برای از سرگیری انتقادات خود از او می‌دانند.

از زمان شیوع ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی، رسانه‌های صهیونیستی با انتشار ده‌ها مقاله و گزارش عملکرد نتانیاهو را در طول این بحران را هدف انتقاد قرار دادند.

در ماه مارس رسانه چپ گرای هاآرتص در انتقاد از عملکرد نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشت نتانیاهو در مواجهه با ویروس کووید-۱۹ به تاکتیک‌های ترسناک معمول خود متوسل می‌شود. این روزنامه نوشت شکست نخست وزیر در مدیریت این بحران از پیش کاملا مشخص بود، اما او راهی برای جلوگیری از اعتراف به اشتباهات خود پیدا کرده است و آن ارعاب‌های آخرالزمانی است.

وب سایت خبری والا، از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای عقب نشینی از معرفی یک راهکار برای برون رفت از بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا انتقاد کرد و خطاب به خوانندگان خود نوشت که رفتار نتانیاهو بیش از آنکه به دموکراسی شبیه باشد، یادآور دیکتاتوری است.

بزرگترین کانال‌های تلویزیونی رژیم صهیونیستی نیز با دعوت از مهمان‌های مختلف بار‌ها نگرانی خود را از نحوه عملکرد نخست وزیر را در مواجهه با این بحران اعلام کردند.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه گزارش داد یاکوف لیتزمن، وزیر بهداشت این رژیم به دلیل فشار انتقادات قصد ترک وزارت بهداشت و رفتن به وزارت مسکن رژیم صهیونیستی را دارد. وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی، که با فشار انتقادات داخلی به دلیل عملکرد ضعیف در مهار ویروس کرونا مواجه است، تصمیم دارد از سمت خود کناره‌گیری کند.

با ثبت ۹۴ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی، شمار کل مبتلایان به ۱۴ هزار و ۵۹۲ نفر رسید. از این تعداد تاکنون ۱۹۳ نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار