نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قرار است امروز با سران برخی کشور‌های غربی برای بازگشایی فعالیت‌های اقتصادی در سرزمین‌های اشغالی مشورت کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در ویدئو کنفرانسی با سران کشور‌های اتریش، دانمارک و برخی کشور‌های دیگر در مورد راهکار‌های آن‌ها برای لغو محدودیت‌های ویژه مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت‌وگو خواهد کرد.

کانال خبری ۱۳ رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر افزود نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین با این مقامات اروپایی درباره راه حل‌های برای جلوگیری از موج دوم همه گیری ویروس کرونا صحبت خواهد کرد.

این در حالی است که کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه گزارش داد یاکوف لیتزمن، وزیر بهداشت این رژیم به دلیل فشار انتقادات قصد ترک وزارت بهداشت و رفتن به وزارت مسکن رژیم صهیونیستی را دارد. وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی، که با فشار انتقادات داخلی به دلیل عملکرد ضعیف در مهار ویروس کرونا مواجه است، تصمیم دارد از سمت خود کناره‌گیری کند.

با ثبت ۹۴ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی، شمار کل مبتلایان به ۱۴ هزار و ۵۹۲ نفر رسید. از این تعداد تاکنون ۱۹۳ نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Switzerland
سید فروزان
۲۰:۵۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
در اصل میخواهد موانع مسافری را برای تاجران اسراییلی اروپایی را حذف کند
آخرین اخبار