مجید محمدی گفت: جذب اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای پروژه ورزشگاه سه‌هزار نفری شاهرود باید پیگیری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجید محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود در بازدید معاون سازمان برنامه‌ریزی استان سمنان از پروژه سالن سه هزار نفری شاهرود با بیان اینکه در اماکن ورزشی شهرستان (متعلق به ورزش و جوانان) وجود یک سالن ورزشی استاندارد با تماشاگر کمتر دیده‌شده است، گفت: این سالن تا حدود زیادی شرایط میزبانی شهرستان را در رشته‌های توپی و گروهی و همچنین برخی رشته‌های رزمی و انفرادی فراهم خواهد کرد.

او با بیان اینکه این سالن ورزشی ظرفیت برگزاری حتی اکثر مراسم فرهنگی و اجتماعی را نیز خواهد داشت، افزود: از سازمان برنامه‌ریزی استان درخواست می‌شود تا برای تکمیل این مجموعه جذب اعتبار از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری را پیگیر شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود در این دیدار که کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی شرق استان نیز حضور داشتند، ابراز داشت: برای تکمیل این سالن سه‌هزارنفری مراحل انجام سند مالکیت زمین و همچنین تخصیص اعتبارات لازم به‌منظور اجرای کار باید صورت گیرد.

محمدی با بیان اینکه استعلامات مربوطه در خصوص اخذ سند مالکیت زمین از ۱۳ دستگاه اجرایی شهرستانی و اداره کل استانی و ارسال آن به مرکز انجام‌شده است، تصریح کرد: تخصیص اعتبار در سفر ریاست جمهوری ۱۳ دی‌ماه ۹۷ ازجمله مواردی که می‌تواند به تکمیل این پروژه شتاب دهد.

او افزود: شاهرود به دلیل برخورداری از آب‌وهوای مساعد از شرایط میزبانی بسیار خوبی در مسابقات و اردو‌ها برخوردار است که وجود این سالن ورزشی می‌تواند به بهبود کیفیت‌بخشی در این میزبانی نیز کمک کند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.