فرماندار اهواز گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند از روز‌های گذشته ابلاغ شده و نظارت بر اجرای این طرح نیز در اولویت کار دستگاه‌هایی نظیر تعزیرات، بهداشت، اماکن، ناجا، فرمانداری و شهرداری قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند از روز‌های گذشته ابلاغ شده و نظارت بر اجرای این طرح نیز در اولویت کار دستگاه‌هایی نظیر تعزیرات، بهداشت، اماکن، ناجا، فرمانداری و شهرداری قرار گرفته است.

او با بیان اینکه تاکنون ۳۰۰ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمپ شدند افزود: برخی از اصناف بخصوص نانوایی‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی و میوه فروشی‌ها که به نسبت سایر اصناف محل اجتماع بیشتری هستند، نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و همین امر موجب شیوع ویروس می‌شود.

عالمی نیسی بیان داشت: داشتن محلول ضد عفونی، دستکش و ماسک برای تمامی اصناف از ضرورت‌ها است و در صورت مشاهده غیر از آن، صنف مورد نظر پلمپ می‌شود و تیم‌های مختلف بازرسی به مناطق اعزام شده اند و بر اساس تقسیم کار، چهار گروه در شرق و چهار گروه نیز در غرب اهواز فعالیت خود را به صورت ویژه آغاز کرده اند.

فرماندار اهواز با بیان اینکه از ظرفیت بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه‌ها نیز در روز‌های آینده برای کنترل بازار استفاده می‌شود تا بتوانیم از شیوع ویروس به دلیل رعایت نکردن مسایل بهداشتی پیشگیری کنیم گفت: رسیدگی به تخلفات پزشکان بر عهده دانشگاه علوم پزشکی اهواز است، اما این مورد در ستاد مقابله با کرونا مطرح و به زودی بازرسانی برای پیگیری این تخلف از سوی دانشگاه به مطب پزشکان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.