نفرات برتر جشنواره مجازی نمایش کوتاه خانوادگی گتوند که در ایام قرنطینه و با هدف کشف استعداد‌های بازیگری برگزار شده بود معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جشنواره مجازی نمایش کوتاه خانوادگی گتوند از سوی انجمن هنر‌های نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند با حمایت معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، انجمن هنر‌های نمایشی استان و با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر گتوند  برپا شد.

این جشنواره در ایام شیوع ویروس کرونا و قرنطینه به منظور تشویق به در خانه ماندن و ایجاد شور و نشاط به صورت مجازی برگزار شده بود با اتمام مهلت و ارسال ۳۶ اثر از سراسر استان خوزستان به کار خود پایان داد.

پس از اتمام مهلت شرکت در جشنواره و داوری آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره تعداد ۵ اثر به شرح ذیل برگزیده و از سوی دبیرخانه جشنواره معرفی گردید که اکبر اسدی از دزفول، حبیب‌الله فرهادی از شوشتر، محمد پاسبان از هفتگل، تکتم پورعسکر از گتوند و ثنا نصرنژادالهی از گتوند معرفی شدند.

بر طبق اعلام دبیرخانه جشنواره، جوایز نقدی برگزیدگان به صورت نقدی به حساب برگزیدگان واریز شد و لوح تقدیر از طریق پست برایشان ارسال می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.