فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد راهکار‌های را جهت جلوگیری از سرقت خودرو بیان کرد.

نکات طلایی در پیشگیری از سرقت خودروسرهنگ یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛، برخی از راهکار‌های طلایی جهت جلوگیری از سرقت خودرو را یادآوری کرد.

او  بیان کرد: مالکان  مداوم پلاک وسائل نقلیه را کنترل کرده و در صورت فقدان، تعویض ویا سرقت آن‌ها، سریعا مراتب را از طریق پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد افزود: در ساعات خلوت شبانه روز از سوار نمودن مسافرانی که پیشنهاد کرایه غیرمتعارف داده و قصد عزیمت به نقاط پرت و دور افتاده را دارند پرهیز کنند.

یاری درادامه  بیان کرد: رانندگان در انتقال مسافران از مسیر‌های فرعی که آشنایی نداشته و صرفا از سوی آنان و به بهانه خلوت بودن پیشنهاد می‌شود، تردد نکنند.

اوافزود: رانندگان وسائل نقلیه از پذیرفتن هرگونه مواد خوراکی، نوشیدنی و استشمام مواد خوشبو کننده که از سوی مسافران تعارف می‌شود، امتناع ورزند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: سارقان ممکن است با شگرد‌های مختلف از جمله خوابیدن در کنار جاده و تظاهر به مصدومیت، بیماری  اقدام به سرقت و زورگیری نمایند که ضروری است مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.