جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان بر رعایت نظم و انضباط بیشتر در ایام ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

تاکید جانشین فرمانده انتظامی استان بر رعایت نظم و انضباط بیشتر در ایام ماه مبارک رمضانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ ایرج خانی پورجانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در این باره گفت: امیدوارم در ماه مبارک رمضان با بهره برداری هر چه بیشتر از برکات میهمانی پروردگار، سیره و روش نبوی ائمه اطهار (ع) گام بلند دیگری بسوی ایرانی آباد و خدامحور برداریم.

سرهنگ خانی پور افزود: رعایت انضباط بخصوص انضباط ظاهری مهمترین مشخصه پلیس شایسته می‌باشد و پلیس در کنار تلاش شبانه روزی برای خدمت رسانی مطلوب در جامعه، باید دارای انضباط معنوی و ظاهری باشد.

او تاکید کرد: با توجه به حساسیت‌هایی که در کار مأموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها هست و با در نظر گرفتن ارتباط مستقیم آنان با مردم لازم است فرماندهان و رؤسا به عملکرد و رفتار مجموعه خود توجه ویژه‌ای داشته باشند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ماه رمضان ماه مهربانی و نیکی هاست و به همین جهت انتظار می‌رود مردم نیک اندیش و نیک رفتار ما با تأسی و پیروی از مولای متقیان علی (ع) بیش از گذشته در کمک به بیماران و سالخوردگان پیش قدم شده و در همه امور از یاری رساندن به هموطنان ناتوان دریغ نکنند.

او گفت: از جوانان پر نشاط و امید‌های آینده این مرز و بوم که در شب‌های ماه مبارک رمضان به ورزش هم می‌پردازند انتظار می‌رود با درک عمیق و آراستگی اخلاقی خود به حفظ آرامش محیط و آسایش دیگران کمک کنند.

این مقام انتظامی افزود: اگر چه هتک حرمت این ماه شریف جرم و از ساحت مردم خداباور و متمدن ما به دور است، به هر حال در میان ما انسان‌های شریفی هستند که به دلیل و عذر‌های گوناگون از انجام این فریضه الهی واین عبادت شیرین و پر رمز و راز معذور و محروم هستند به آرزوی بهبود و سلامتی و توفیق برای آن عزیزان انتظارمی می‌رود از تظاهر احتمالی به روزه خواری که عواطف و احساسات دینی و ملی را جریحه دارد می‌سازد اجتناب کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد:در این راستا رعایت کلیه دستورالعمل‌های اماکن عمومی و شئونات اسلامی از سوی کسبه محترم در ماه مبارک رمضان مورد تاکید است، بدیهی است فروشندگان مواد غذائی، اغذیه فروشی‌ها و ... موظف به رعایت این مساله بوده و ماموران انتظامی استان هم با کسانی که بخواهند احتمالا مقررات را رعایت نکند برخورد قانونی و لازم بعمل خواهند آورد.

سرهنگ خانی پور ضمن التماس دعا و تبریک مجدد اظهار امیدواری کرد: با گذراندن این تکلیف شرعی و تقویت روح پرهیزگاری همه جانبه، ممنوعیت‌های شرعی و قانونی بیش از پیش در نهاد ما پایدار شود و جامعه‌ای سالم و امین را به ارمغان آورد.

مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ فرماندهی انتظامی استان زنجان بطور شبانه روز آماده دریافت اخبار و گزارش‌های هم وطنان عزیز استان است.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.