فرماندار اهواز گفت: خطر شیوع ویروس کرونا هنوز به صورت جدی در جامعه وجود دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال عالمی نیسی  فرماندار اهواز گفت: در حال حاضر بخشی از محدودیت‌های ترافیکی و کسب و کار در اهواز برداشته شده و بنا داریم فضای شهرستان اهواز را از نظر روانی برای درک خطر شیوع ویروس پررنگ‌تر کنیم.

او افزود:  قرار شده شهرداری از طریق بنر‌های سطح شهر، اتحادیه‌ها از طریق پیام‌های هشدار دهنده و رسانه ها، پیام‌های هشدار دهنده را در دید مردم قرار دهند تا خطر شیوع کرونا برای مردم مشهود باشد و ضد عفونی و گندزدایی نقاطی که آلودگی بیشتری دارند، ضدعفونی شوند؛ ناوگان حمل و نقل عمومی و جایگاه‌های سوخت از محل‌هایی هستند که مردم حضور پررنگ تری دارند.

عالمی نیسی بیان داشت: تشکیل تیم‌های تلفیقی متشکل از نمایندگان ادارات صمت، تعزیرات، بهداشت، شهرداری و نیرو‌های ناجا است که در سطح شهر اهواز بازرسی و کنترل مراکز و محیط‌های کسب و کار را بر عهده دارند.

عالمی نیسی گفت: اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در اهواز یکی از اولویت‌ها است و در صورتی که مراکز تجاری و محیط‌های کسب و کار خرد ملزم به اجرای این طرح نشدند چاره‌ای غیر از تعطیلی این محل‌ها نداریم. پیش از این نیز تذکر شفاهی توسط نیرو‌های بسیج در سطح محیط‌های کسب و کار و ادارات انجام شده و همچنان ادامه دارد.

فرماندار اهواز تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم همگی در ساعت‌های پس از غروب به سمت مراکز تجاری نروند چرا که این اجتماعات سرعت انتشار بیماری را سریع‌تر می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار