رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: مهارت افزایی، دانش و افزایش توانمندی‌های قضات و کارکنان دادگستری این استان باید با استمرار برنامه‌های آموزشی ارتقاء پیدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستاندر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  بر لزوم ارتقاء مهارت افزایی، دانش و افزایش توانمندی‌های قضات و کارکنان دادگستری خوزستان تاکید کرد و گفت: برای رسیدن به نتایج مطلوب در زمینه آموزش باید به اصل استمرار در مهارت افزایی، دانش و افزایش توانمندی‌های قضات و کارکنان دادگستری این استان برنامه‌های آموزشی ارتقاء پیدا کند.

او تخصص گرایی در امر آموزش را نکته‌ای مهم دانست و افزود: باید اهتمام بیشتری به گسترش دوره‌های آموزشی بصورت تخصصی بر اساس برنامه ریزی آموزشی؛ توجه به جایگاه ها، مشاغل و تخصص‌ها مورد عنایت قرار بگیرد و برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی متناسب با مشاغل و مسئولیت‌ها به مرحله اجرا در آید.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی بیان داشت: در راستای اجرای هر چه بهتر سیاست‌های آموزشی قوه قضائیه دادگستری استان در نظر دارد مجتمع آموزشی تأسیس و راه اندازی کند.

 رئیس کل دادگستری خوزستان بر ادامه برگزاری برنامه‌های آموزشی در شرایط بیماری ویروس کووید ۱۹ (کرونا) تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط حساس و پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کووید ۱۹ (کرونا) کلاس‌های آموزشی برای قضات و کارکنان دادگستری استان بصورت ویدیو کنفرانس و فضای مجازی برگزار شوند.

حجت الاسلام سعدی معاون منابع انسانی و آموزش دادگستری خوزستان از حمایت‌های رئیس کل دادگستری استان در جهت تحقق برنامه‌های آموزشی پیشنهادی تقدیر نمود و به ارائه گزارش عملکرد این معاونت در سال ۹۸ پرداخت.

 حجت الاسلام بهمنش معاون قضایی، زبیدی نیا رئیس شورا‌های حل اختلاف استان و مومنی معاون امور مالی و خدمات دادگستری خوزستان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پیرامون برنامه‌های آموزشی پرداختند.

انتهای پیم/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار