رئیس ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان در خصوص آخرین وضعیت دیواره ساحلی پلدختر گفت: این دیواره هم‌اکنون پیشرفت ۹۵ درصدی دارد و تا نیمه اردیبهشت‌ماه بازسازی آن به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  رئیس ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان در خصوص آخرین وضعیت دیواره ساحلی پلدختر گفت: این دیواره هم‌اکنون پیشرفت ۹۵ درصدی دارد و تا نیمه اردیبهشت‌ماه بازسازی آن به اتمام خواهد رسید.

رضا خواجه‌ای  با اشاره به تاثیر ویروس کرونا بر روند بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان، اظهار کرد: با شیوع ویروس در استان، متاسفانه برنامه زمان‌بندی برای اتمام بازسازی مناطق سیل‌زده به تعویق افتاد.

او  خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه بایستی بازسازی تا نیمه اردیبهشت‌ماه به پایان می‌رسید که با توجه به شیوع کرونا، این مهم به اواخر خردادماه موکول خواهد شد.

رئیس ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان از تحویل ۷ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی به سیل‌زدگان خبر و ادامه داد: همچنین عمل احداث تمامی واحد‌های سیل‌زده آغاز شده است.

خواجه‌ای بیان داشت: اسکلت‌بندی ۱۱ هزار واحد به پایان رسیده، سقف ۱۰ هزار واحد زده شده و بلوک‌زنی ۶ هزار واحد نیز انجام شده است.

او  با اشاره به پرداخت ۷۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل‌زدگان استان، تصریح کرد: انتظار می‌رود با کمک مردم بتوانیم بازسازی را به نحو مطلوبی انجام دهیم.

رئیس ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان همچنین در خصوص آخرین وضعیت دیواره ساحلی پلدختر گفت: این دیواره هم‌اکنون پیشرفت ۹۵ درصدی دارد و تا نیمه اردیبهشت‌ماه بازسازی آن به اتمام خواهد رسید

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.