استاندار اردبیل گفت: برای رسیدن به جامعه سالم و با نشاط باید به دنبال همگانی کردن ورزش باشیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در دیدار سجاد انوشیروانی و تقی زاده معاون امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان ضمن تبریک این انتصاب شایسته با بیان اینکه فصل جدیدی در ورزش استان اردبیل آغاز خواهد شد گفت: باید در زمان ویروس کرونا به ورزش همگانی توجه ویژه‌ای شود چرا که در این برهه از زمان ورزش همگانی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

او با اشاره به اینکه استان اردبیل در بیماری‌هایی همچون فشار خون جایگاه خوبی ندارد افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل باید راهکار‌های ویژه ایی برای توسعه ورزش در جامعه داشته باشد و باید ورزش همگانی را بین مردم رواج دهد. همچنین نباید پیاده روی را مقطعی اجرا کرد و باید برای این موضوع هم برنامه مدون درنظر گرفت تا تمام اقشار جامعه با ورزش همگانی انس بگیرند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه باید از نظرات نخبگان و تحقیقات کاربردی برای توسعه ورزش بهره برد بیان کرد: باید به دنبال مردمی کردن ورزش باشیم و نقش ورزش دربین آحاد مردم باید دیده شود چرا که با ورزش می‌توانیم سلامت جامعه را تضمین کنیم.

بهنام جو در پایان به توجه ویژه به ورزش همگانی، قهرمانی و پروژه‌های ورزشی کرد و گفت: حوزه بانوان نیز در ورزش باید پررنگتر دیده شود و دراین حوزه شهرداری‌ها باید پای کار بیاید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.