مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان آذربایجان شرقی گفت: توزیع و فروش گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان در سطح این استان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، صدیقیان مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان آذربایجان شرقی گفت: توزیع و فروش گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان در سطح این استان آغاز شده است.

 صدیقیان  گفت: ۷۲۶ تن گوشت قرمز و ۱۲۱۱ تن گوشت مرغ منجمد، سهمیه اختصاص یافته به استان آذربایجان شرقی است.

او گفت: ذخایر مواد پروتئینی در استان مطلوب است و از این بابت در تأمین گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان گفت: با تدابیر اتخاذشده هیچ کمبود و افزایش قیمتی در ماه مبارک رمضان نداریم و هرچقدر بازار نیاز به گوشت قرمز و مرغ منجمد داشته باشد، از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان تأمین خواهد شد.

او افزود: قیمت فروش شرکت پشتیبانی امور دام به شرکت‌های مباشر و فروشگاه‌های توزیع‌کننده برای گوشت قرمز و مرغ منجمد به ترتیب ۳۸ هزار تومان و ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان و حداکثر قیمت فروش برای خانوار‌های مصرف‌کننده به ترتیب ۴۰ هزار تومان و ۱۲ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم است.

 مدیرکل پشتیبانی امور دام استان گفت: بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان، این اقلام در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، غرفه‌های سازمان میدان‌ها و تره‌بار، تعاونی‌های مصرف و توزیعی و شبکه‌های توزیع منتخب صنفی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار