مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهارم اردیبهشت سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق مواد مخدر ودر پی تلاش‌های اطلاعاتی بعمل آمده، مشخص شد یکی از سوادگران به همراه ۳ نفر دیگر در حال انتقال مقادیری مواد مخدر از استان‌های جنوبی به قزوین هستند.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از بررسی صحت و سقم موضوع با برنامه ریزی و هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شده و موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را در یکی از ورودی‌های شهر قزوین که با یک دستگاه خودروی پی کی در حال تردد بودند، متوقف کنند.

سرهنگ عبدالمالکی بیان داشت: در بازرسی به عمل آمده از خودرو ۱۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و مقادیر زیادی وجه نقد کشف و ۴ نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف بیش از ۶ کیلو تریاک درکوله پشتی مسافری در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور قزوین-زنجان یک دستگاه اتوبوس اسکانیا را برای بررسی متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران هنگام بازدید به یکی از مسافران مشکوک و در بازرسی ازوسایل همراه او ۶ کیلو و ۲۶۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی از شهروندان خواست، برای برخورد هر چه بهتر با قاچاقچیان و خرده فروشان موادافیونی یاریگر خادمان خود در نیروی انتظامی باشند.

دستگیری سارق و مالخر تجهیزات آزمایشگاهی در الوند

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در پی اعلام شکایت یک واحد آزمایشگاهی مبنی بر سرقت تجهیزات و اقلام آزمایشگاهی بلافاصله ماموران واحد تجسس کلانتری ۱۱ الوند برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز، خاطر نشان کرد: ماموران با حضور در محل آزمایشگاه و بررسی شواهد و مدارک موجود و استفاده از شیوه‌های پلیسی اقدام به شناسائی و تحت نظر قرار دادن سارق کردند.

او تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱ الوند پس از شناسائی محل اختفای سارق، او را دستگیر کردند و در بازجوئی‌های فنی صورت گرفته پی به فروش تجهیزات بردند و در عملیاتی جداگانه مالخر را نیز دستگیر و اموال مسروقه را کشف کردند.

سرهنگ منصوری افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

 کشف ۲ دستگاه موتور سیکلت سرقتی

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در الوند، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ الوند قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز، افزود: در اجرای این ماموریت ماموران کلانتری ۱۱ الوند با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۲ نفر سارق را شناسایی کردند.

او اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان را در مخفیگاهشان در یکی از محلات شهر الوند دستگیر کردند.

سرهنگ منصوری، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته به ۲ فقره سرقت موتورسیکلت در شهر الوند و روستا‌های اطراف اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند از شهروندان خواست: درصورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کشف بیش از ۳ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی تاکستان گفت: ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان از فروش سیگار خارجی قاچاق در یک واحد صنفی مطلع شدند و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی ماموران از واحد صنفی ۳ هزار و ۱۸۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

سرهنگ عزیزی بیان داشت: متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.


کشف ۱۷ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف کامل بر رفتار‌های مجرمانه سوداگران مرگ، از انتقال یک محموله مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور به استان‌های شمالی مطلع شدند.

او افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و تعامل با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و در اختیار گذاشتن اطلاعات لازم و تکمیلی، ماموران تهران بزرگ حین کنترل محور ورودی به شهر کامیون بنز مظنون به حمل مواد مخدر را شناسایی و آن را متوقف کردند.

سرهنگ عبدالمالکی بیان داشت: مأموران با توقیف خودرو و انتقال به مقر پلیس در بازرسی از آن ۱۷ کیلو تریاک کشف و ضبط کردند.

او خاطرنشان کرد: راننده و سرنشین خودرو دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

واژگونی خودروی پراید ۲ کشته بر جای گذاشت

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: براثر واژگونی خودروی پراید در آزاد راه قزوین - رشت، راننده و سرنشین آن به علت جراحات وارده در دم فوت کردند.

او افزود: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه تخطی از سرعت مطمئن سر پیچ بوده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار