سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هفتکل از حضور فعال هنرمندان این شهرستان با اجرای برنامه‌های متنوع و شادی بخش برای مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمدرضا زنگنه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هفتکل گفت: رعایت نکات بهداشتی، شاد بودن و نداشتن ترس و دلهره یکی از راه‌های مبارزه با ویروس کرونا است که در این زمینه هنرمندان شهرستان با فعالیت‌هایی همچون تهیه و پخش کلیپ‌های طنز هشدار دهنده در فضای مجازی و اجرای جنگ‌های شادی با موضوع در خانه بمانیم به صورت زنده از طریق برنامه اینستاگرام ساعات خوشی را برای مردم این شهرستان و دیگر مخاطبین اینستاگرامی رقم زدند.

او افزود: راه‌های مبارزه با بیماری کرونا فقط مختص به بهداشت و درمان نیست، بلکه این یک جنگ بیولوژیکی است که همه اقشار جامعه باید بسیج شوند و ضمن رعایت اصول و نکات بهداشتی، باید هر کس در حیطه وظیفه خود برای مبارزه با این دشمن بشری قد علم کند.

زنگنه از تمامی هنرمندان رشته‌های نمایش، موسیقی، اصحاب رسانه و به ویژه گروه هنری چکاوک به کارگردانی محمد پاسبان برای اجرای جنگ شادی که از آغاز این بیماری تاکنون تلاش کردند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.