رئیس کمیته امداد شوش گفت: پزشک اهوازی در اقدامی خیرخواهانه، هزینه مراسم چهلم پدر خود را برای حمایت از نیازمندان و ایتام تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان اختصاص داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق ساعدی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شوش گفت: پزشک نیکوکار اهوازی که از حامیان ایتام کمیته امداد این شهرستان هستند، در اقدامی خیرخواهانه و در آستانه ماه مبارک رمضان، هزینه مراسم چهلم پدر خود را برای حمایت از ایتام اختصاص داد.

او اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک و با هدف لبیک گفتن به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر برگزاری رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه، از عموم شهروندان نیکوکار خواهشمندم ما را در جهت حمایت از ایتام حمایت و همراهی نمایند.

ساعدی به آمادگی شبانه روزی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شوش به آمادگی شبانه روزی برای دریافت کمک‌های خیرین اشاره و بیان کرد: خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۶۰۵، بنام کمیته امداد شوش واریز نمایند.

رئیس کمیته امداد ادامه داد: شمار‌های تلفن‌های ثابت و همراه ۰۹۱۶۳۴۷۷۸۵۰ و ۰۶۱۴۲۸۴۵۵۲۴ را نیز برای ارتباط خیران و حامیان طرح مشارکت‌های مردمی نیز پیش بینی شده اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.