قراردادی برای خرید اینترنتی محصولات شوینده و مواد ضدعفونی کننده دست بین اداره کل پست کرمانشاه و شرکت اینترنتی ارائه دهنده این محصولات منعقد شد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس قراردادی که بین اداره کل پست استان کرمانشاه و شرکت اینترنتی یگانه سفیران بازاریابی آسیا منعقد شده است، سفارشات محصولات شوینده و ضدعفونی کننده دست به صورت اینترنتی دریافت و در سراسر کشور توزیع می‌شود.

مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه www.sibmlm.ir محصولات شوینده و بهداشتی مورد نظر خود را سفارش داده و آن را در هر نقطه‌ای از کشور دریافت کنند.


بیشتر بخوانید: پست سیم کارت‌های سرپرستان خانوار را تحویل می‌دهد


پست در راستای پیوستن به پویش اجتماعی «از خانه بخریم» از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، همکاری با فروشگاه‌های اینترنتی را به صورت قابل ملاحظه‌ای افزایش داده است، به طوریکه فروردین امسال شاهد رشد بیش از ۳۵ درصدی مرسولات پستی در کشور بودیم.

پست استان کرمانشاه نیز در این مدت با افزایش ۱۰ فروشگاه به سامانه بازار الکترونیک خود، شاهد رشد ۲۲۲درصدی ترافیک مرسولات در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
منظور از دم و دقيقه شستن دست اينه كه اگه به چشم و سوراخ دماغتون دست زدين كمتر احتمال ألوده شدن به كرونا باشه و اصل قضيه اينه كه رطوبت به سوراخ دماغ و چشمها نخوره حتي عرق صورت
آخرین اخبار