فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم داخلی خودرو با ۲۱ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۱ فقره سرقت لوازم داخلی خودرو‌ها در این شهرستان اعتراف کرد.

او از دستگیری یک مالخر اموال سرقتی در این ارتباط و کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و افزود: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و تحقیقات پلیس در این زمنیه همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی بابل، با تاکید بر مشارکت شهروندان در برقراری نظم و امنیت اجتماعی از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های امنیتی و انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در محدوده محل سکونت خود مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار