آرون وان بیساکا به تمجید از سرمربی تیمش پرداخته و او را یکی از عوامل پیشرفتش معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آرون وان بیساکا بازیکن تیم فوتبال منچستریونایتد به تمجید از سرمربی تیمش پرداخته و اظهار داشته سولسشیر در پیشرفت او نقش مهمی داشته است.  

وان بیساکا که در نقل و انتقالات تابستانی به شیاطین سرخ پیوست، در این تیم عملکرد خوبی داشته و مورد تحسین جیمی کاراگر اسطوره فوتبال انگلیس قرار گرفته است.  

وان بیساکا در خصوص نقش سولسشیر در عملکرد خوبش گفت: از زمانی که به منچستر یونایتد آمدم، کادر مربیگری با من برخورد بسیار خوبی داشتند. تمام اعضای کادرفنی تجربیات خوبی دارند و می‌توانند شما را به بازیکن بهتری تبدیل کنند.


بیشتر بخوانید: امیدواری مدافع شیاطین سرخ به بازگشت هندرسون به اولدترافورد


مدافع منچستر یونایتد در ادامه گفت: از روز اول من دیدم که سولسشیر می‌داند چه برنامه‌ای برای تیم دارد. او اهداف منظمی برای تیم دارد. سولشیر می‌خواهد تک تک بازیکنان پیشرفت کنند و ما را به سمت بهتر شدن هدایت می‌کند. فکر می‌کنم این چیزی است که هر بازیکنی به آن نیاز دارد. تحت فشار بودن برای بهتر شدن.  

این بازیکن ۲۲ ساله برای رسیدن به ترکیب اصلی صبر زیادی داشت و در ماه دسامبر توانست نخستین بازی خود را برای منچستر یونایتد انجام دهد و مورد  تمجید کارشناسان قرار بگیرد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار