اکسل توآنزبه ابراز امیدواری کرد هندرسون پس از گذراندن یک فصل درخشان در شفیلد یونایتد، به زودی به منچستر یونایتد بازگردد.

امیدواری مدافع شیاطین سرخ به بازگشت هندرسون به اولدترافوردبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اکسل توآنزبه مدافع تیم فوتبال منچستر یونایتد امیدوار است هندرسون دروازه بان منچستر یونایتد که با قراردادی قرضی در شفیلد یونایتد توپ می زند، پس از درخشش در بازی های فصل جاری به اولدترافورد بازگردد.

با وجود این که عملکرد خوب هندرسون در شفیلد یونایتد، زمینه دعوت او به تیم ملی را هم فراهم کرد، این دروازه بان ۲۳ ساله هیچ وقت شانس بازی در ترکیب اصلی شیاطین سرخ را پیدا نکرد.

در حال حاضر داوید دخیا دروازه بان اول منچستر یونایتد به شمار می‌رود که در ماه سپتامبر قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد.

اکسل توآنزبه که در تیم زیر ۱۸ ساله‌های منچستر یونایتد با هندرسون همبازی بوده، اعتقاد دارد سیاست این باشگاه بازگرداندن بازیکنان مستعدی است که به صورت قرضی در تیم‌های دیگر توپ می‌زنند.

به تازگی پائول اینس اسطوره منچستر یونایتد هم به تمجید از هندرسون پرداخته بود و به مسئولان باشگاه بابت از دست دادن این ستاره جوان هشدار داده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار