مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های استان از اقدامات انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مقابله با کرونا تقدیر کردند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : استفاده از پتانسیل اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها در ارائه راهکار‌های مختلف در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و روانشناسی برای گذشتن از بحران کرونا ضروری است.

او گفت : روشنگری عمومی و صحیح روحانیت در چگونگی مقابله با کرونا و نقش آفرینی فعال و تلاش برای حفظ آرامش معنوی جامعه بسیار کارساز خواهد بود.

مرادی افزود : روحانیون با بیان نقش معنویات در زندگی وتقویت روحیه معنوی در بین دانشجویان و همکاران می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی و روانی ناشی از بیماری کرونا تاثیر گذار باشند.

حجت الاسلام قلندری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه رازی گفت : تلاش‌ها و اقدامات انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مقابله با کرونا و فداکاری و از خودگذشتگی مدافعان حریم سلامت که در سایه لطف الهی، سلامت بیماران و جامعه را فراهم می‌نمایند قابل تقدیر است.

او گفت : فعالیت پزشکان، پرستاران، پیرا پزشکان و همه عزیزان کادر درمانی استان با گذشت و فداکاری مثال زدنی خود تحت عنوان مدافعان سلامت در سنگر مبارزه با بیماری کرونا بسیار ارزشمند و انسان دوستانه است و قطعا از اجر معنوی بسیاری برخوردار خواهند شد.

ایمانی معاون‌توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با توجه به داشتن تجربه بحران‌های قبل در استان از جمله زلزله و سیل و سابقه بسیار خوبی که در کنترل آن‌ها داشت. در بحث مقابله با کرونا نیز بسیار سریع و ساماندهی شده وارد عمل شد.

او گفت : با توجه شرایط موجود خوشبختانه در بیمارستان‌های استان هیچ گونه مشکلی از نظر تجهیزات، امکانات و تخت‌های آی سی یو و سایر موارد مورد نیاز درمانی نداشته ایم.

ایمانی افزود : کمک‌های خیرین برای مقابله با کرونا باید توسط دانشگاه ساماندهی گردد تا در مواردی که بیشتر مورد نیاز است در جهت حفظ سلامت مردم استفاده شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.