رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه گفت : امروز حدود ۴۰۰ نفر از جامعه حقوقی استان به منظور شناسایی افراد مشکوک به ویروس کرونا مورد سنجش قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رسول بهرامی‌پور رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه با اشاره به اجرای برنامه سنجش سلامت جامعه حقوقی به مناسبت هفته سلامت، گفت : در ادامه مجموعه اقدامات سازمان بسیج حقوقدانان در مبارزه با ویروس کرونا و به مناسبت هفته سلامت و از آنجایی که جامعه حقوقی از افرادی هستند که در این ایام کرونایی مشغول خدمت‌رسانی به مردم عزیزمان هستند، امروز با همکاری بسیار خوب معاونت بهداشت و درمان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و با حضور دادستان استان ایستگاه سنجش سلامت در دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه برپا شد.

او گفت : قضات و کارمندان حقوقی بسیجی که در سنگر خدمت‌رسانی به مردم هستند با حضور پزشکان و کادر درمانی سپاه تحت سنجش سلامت قرار گرفتند.

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه افزود: حدود ۴۰۰ نفر زیر پوشش این سنجش قرار گرفتند تا افراد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا شناسایی و به مراکز درمانی معرفی شوند.

او با بیان اینکه تلاش ما این است که این برنامه را در مراکز حقوقی و قضایی بیشتری ادامه دهیم، افزود: در این برنامه سنجش به شرکت کنندگان بسته‌های فرهنگی و بهداشتی نیز اهدا شد و همچنین قد و وزن، فشار خون، قندخون، تب سنجی، سنجش اکسیژن، روانشناسی و مشاوره پزشکی انجام شد.

بهرامی‌پور ادامه داد: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه امروز بحمدالله در این برنامه سنجش سلامت تبلیغات لازم محیطی به منظور مشارکت حقوقدانان بسیجی صورت گرفت تا ان‌شاءالله حقوقدانان جامعه ما همگام با ملت ایران در این طرح ملی و خداپسندانه و در آستانه ماه مبارک رمضان شرکت گسترده داشته باشند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.